Tuesday, January 5, 2010

while 5 days he off

saturday(19december.1st day):a trip to malacca
sunday(20december.2nd day):stay at aiza maktok's paradise.tido dan tido akibat penat seharian berada di melaka
monday(21december.3rd day):keje dan keje di super TGV:)
dia menunggu kepulanganku tepat jam 5pm.
b,awak dh abes keje?saya dkt dpn tgv ni nk bwk isteri saya blk

tuesday(22december.4th day):masih mencari rezeki.tepat pukul 5
b,saya tggu awak dkt eskelator turun dri tgv ea.nk bwk awk mkn laksa.
.(monolog dalaman,uish..cmne dia thu ak kempunan nk mkn laksa ni?)
. syng,cmne awk thu saya gile kempunan nk mkn laksa skrng ni?bru nk ajak awak last2 awk ajak dulu.
kn saya dah curi hati awak.lupa ea b?
. :)



wednesday(23december.5days):masih dan masih mencari rezeki.tepat jam 5.
last day.esuk saya dh start keje.saya nk bwk awk mkn secret receipi.kn saya dh janji:)
.yeke!yeay!!syng awak
awak nk mkn ape budk comel?
.mnelah saya penah mkn secret.apelah2 yg sedap.ngee
sementelah menunggu order sampai
.syng,ape ni?dkt sudut ni.tangkal ea syng?secret receipi alamanda ade jugk ea?(sbb kiteurng duduk dkt dpn betol2 exit nk msk secret)
b,tu ubat penghalau lipaslah.yaallah.hahahahahah

i love u once.i love u still.i always have.i always will:)


No comments:

Post a Comment