Thursday, February 11, 2010

berus oh berus



situasi.
qila sedang bersolek di depan cermin
jah sedang lalu di depan tandas..
kemudian...
jah(pandangan gmbr ke3):ish,taikkah itu?besar betul.qila berak x simbah ke?(monolog dalaman)
(pandangan gmbr ke2 dan pertama):hahahaha.berus rupanya.bodoh.(masih monolog dalaman sbb mals nk tnye dkt aku)

kemudian...
jah pulak sedang bersolek di depan cermin.
saya lalu didepan tandas
qila(pandangan gmbr ke3):damm man!!taik ke tu?besar lahanat.jah je dlm bilik skrng ni.
td tyme mandi x perasan pulak taik tu.pergh,jah x simbah ke?apsal dia berak dkt lantai?
damm man!(monolog dalaman)
(pandangan gambar ke2 dan pertama).
qila mengeluarkan suara
.
qila:jah,aku ingat ko berak dekat lantai jah..
jah:hahahahahah.sial!td aku ingat tu taik ko lupa simbah tp aku malas nk tegur
qila & jah:ahahahahahahahah!mcm bangang!!!!

No comments:

Post a Comment