Wednesday, May 12, 2010

wtf!

macam haramm!ergghh!wtf!uke disini ingin menceritakan betapa gampangnya bila aku dah halfway emm x jugak dh nk sampai dah pon dekat tempat imegresen nk wat pasport than bru terrealize yg aku terlupa ic.ashole!kepala bapak kau.nk buat pasport ic penteng gila babi kot. maaf kerana menggunakan bahasa kesat.dh tengah hangenkn.mampus ah kau.
qila:(setelah tersedar ic x bwk,ergh cuaknya nk cakap) ayah..hmm ic xde xblh buat pasport ea? ayah:yelah.jangan kata awak x bawak qila:(dalam hati,ergh fuck3!)hmm x ayah:hanya mampu mengucap panjang mase tu amir x bwk ic kene patah balik.now aku.ohh macam gampang kol jah nk tnye ic ade dekat dia x? oh sungguh hampa jawapannya tiada balik umah serdang cari2 tde jugak.ohh macam shit shit shit. ayah dengan baik hatinya pergi umah bangi cari kt situ,oh gila babi hampa tde jugak. uke dah nk nanges
until
ayah:awak dah besar ayah x thu nak cakap apa lagi.awak pandai pikir sendiri.
sekarang,awak uruskan pasal ic awak report polis semua uruskan pasport sendri klu awak betul2 nk ikut.ayah dah malas.ic tu benda penteng dan awak boleh buat hilang.qilah qilah...
uke menanges menanges dan menanges sampailah kt tempt imgresn
sbb macm fuck semalam aku pegang ic aku n now ic aku hilang.

sehinggalah

aku mengagahkan diri pada petang tu,bawak kereta cari satu alamanda n cari satu bangi.haha.buduh.yang bestnya ic aku skali dengan id kolej.sbb nk periksakn so lex skali.oh shit!nk kene mengadap orng kptm yg layan macm gampang nnt.aduyai.mmg hanjeng ah! than pegi balai polis bangi wat report.n tadi brulah wat ic bru n suppose kene byr rm110 tp akak tu tengok muka aku mcm ala2 nasha aziz so dia bg rm30.n luckly,akak tu pulangkan aku balik rm30 which is aku bayar rm50.hoyeh rm20 sahaja.weeee.akak tu short rm10.haha.
results dia:

ic sementara(boleh juin penyu haha) n esuk dah siap.yeay!dah ada ic baru.no more muka suci di awal akhil baligh.hahaha.

siap2 semua than settlekan pasport pula.hoh thx god imegresen putrajaya sngtlah cepat.
tengkiu tengkiu tengkiu

result dia:

tadaaaa
yeay!dah ada pasport sendiri.boleh melancong g nepal!hoyeh hoyeh!

No comments:

Post a Comment